Reklamace zboží

Jak postupovat při řešení reklamace?

Zde najdete základní pokyny jak postupovat, pokud u nás zakoupené zboží již nefunguje, jak by mělo.

Postup je snadný:

  • Stáhněte si z našich stránek tento reklamační formulář.
  • Vyplněný reklamační formulář zašlete na naši e-mailovou adresu info@nanospec.cz (vyplněný tiskopis ideálně také přibalte ke zboží).
  • Zboží, které chcete raklamovat pečlivě zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem manipulace v dopravě. 
  • Zboží zašlete na adresu naší provozovny, ASC Tuning Imports, Dražkovice 212, 533 33 Pardubice.
  • Jakmile zásilka dorazí k nám, budeme Vás ihned informovat, stejně tak jako o celkovém průběhu a řešení reklamace. 

Zásilku prosíme označte takovým způsobem, aby bylo zjevné, že se jedná o reklamaci. Reklamaci lze uplatnit také v provozovně během pracovní doby.

Před podáním reklamace nás prosím nejdříve kontaktujte na tel. č. 732 138 338 nebo přes emailovou adresu info@nanospec.cz, pokusíme se vzniklou situaci okamžitě vyřešit a navrhnout to nejlepší řešení.

Do avizačního emailu můžete podrobněji rozepsat problém s produktem, ne vždy je nutné zboží zasílat k nám. Dle popsané závady navrhneme řešení.

Veškeré informace najdete i v našich obchodních podmínkách.


Pro základní funkce, příjemné nakupování, analytické účely a případně i pro reklamní účely využíváme soubory cookies.

Souhlasím
Nastavení