Pro základní funkce, příjemné nakupování, analytické účely a případně i pro reklamní účely využíváme soubory cookies.
Reklamace zboží
Jak postupovat při řešení reklamace?
Zde najdete základní pokyny jak postupovat, pokud u nás zakoupené zboží již nefunguje, jak by mělo.
Postup je snadný:
- Stáhněte si z našich stránek tento reklamační formulář.
- Vyplněný reklamační formulář zašlete na naši e-mailovou adresu info@nanospec.cz (vyplněný tiskopis ideálně také přibalte ke zboží).
- Zboží, které chcete raklamovat pečlivě zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem manipulace v dopravě.
- Zboží zašlete na adresu naší provozovny, ASC Tuning Imports, Dražkovice 212, 533 33 Pardubice.
- Jakmile zásilka dorazí k nám, budeme Vás ihned informovat, stejně tak jako o celkovém průběhu a řešení reklamace.
Zásilku prosíme označte takovým způsobem, aby bylo zjevné, že se jedná o reklamaci. Reklamaci lze uplatnit také v provozovně během pracovní doby.
Před podáním reklamace nás prosím nejdříve kontaktujte na tel. č. 732 138 338 nebo přes emailovou adresu info@nanospec.cz, pokusíme se vzniklou situaci okamžitě vyřešit a navrhnout to nejlepší řešení.
Do avizačního emailu můžete podrobněji rozepsat problém s produktem, ne vždy je nutné zboží zasílat k nám. Dle popsané závady navrhneme řešení.
Veškeré informace najdete i v našich obchodních podmínkách.